Uw reclame, weggegooid geld?

Ontdek waarom uw reclame niet (voldoende) rendeert !

Ondernemen is topsport. Ook op marketingvlak volgen de veranderingen zich razendsnel op. Ondernemers experimenteren er lustig op los, vaak uit angst om de virtuele trein te missen. Dit vergt handenvol tijd en middelen. Vaak zonder het verhoopte resultaat. Dit is althans de vaststelling die marketingstrateeg Kurt Ostyn doet, na meer dan 20 jaar ervaring in de Vlaamse KMO-branche. Hij is dan ook een vurig verdediger van een gezond en realistisch marketingbeleid.

Voor wie?

KMO ondernemers, zaakvoerders, marketeers, salesmanagers. 

Programma

Deze opleiding onderscheidt zich door zijn eenvoud: geen voorbeelden van multinationals, maar wel van herkenbare kleine en middelgrote Vlaamse ondernemingen. Geen gewichtige marketingtermen, maar begrijpelijke taal en voorbeelden. Na een korte visie en analyse over de hedendaagse markt en haar uitdagingen, brengt Kurt Ostyn u zijn ’20 fundamenten’ voor een gezond marketingbeleid. 

Met oog voor eenvoud.

 

 

 

Praktische info
Prijzen (exclusief 21% btw) 

  • 175 EUR zonder kmo-portefeuille

    KMO-portefeuille

De docent

Docent Kurt Ostyn - Antwerpse KMO-academie
Kurt Ostyn, zaakvoerder van OSTYN marketingadviseurs
https://www.linkedin.com/in/marketingadviseurs

Locatie en data

Syntra Campus Antwerpen
Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem (Binnensingel, site Post X)

  • Data: lesdagen op dinsdag 17 januari 2017
  • Uren: van 13u30 tot 16u30
  • Inclusief broodjesmaaltijd, koffie en drank bij onthaal en pauze

 

Volgende opleiding: Antwerpen online - hoe bereikt u als KMO uw doelgroep?