Google is partner van Syntra AB

Google is de vriend van elke zelfstandige. Niet alleen is het de nieuwe Gouden Gids, Google is ook een bron van heel wat nuttige cijfers over je website. Syntra AB biedt zowel basisopleidingen aan als gevorderde Google trainingen.

“Ik volgde de cursus Google AdWords bij Lore Van Besien. De cursus was overzichtelijk opgebouwd en behandelde alle relevante functies van AdWords. Google AdWords is een belangrijk onderdeel in onze communicatiemix, het is dan ook interessant voor ons agentschap om hier zo veel mogelijk over te weten. De cursus van Google Analytics lijkt mij ook de moeite, die wil ik nog graag in de toekomst volgen.”

Pieterjan Blondeel, cursist Google AdWords en projectmanager bij activation agency Het Opzet

Digitale marketingmix

Een goede marketingmix is van cruciaal belang voor je bedrijf. En meer en meer is die marketingmix digitaal. Maar al te vaak gebeurt dit niet op een professionele manier. Syntra AB biedt je praktijkgerichte cursussen aan die je leren om je digitale marketing met kennis van zaken aan te pakken.

Sociale media

Deze ervaren docenten helpen je verder

Bart Van Deuren, Lieven Van De Velde en Lore Van Besien

Docent Bart Van DeurenDocent Lieven Van De VeldeDocent Lore Van Besien

 

Bespaar tot 40% met de KMO-portefeuille

Syntra AB is een erkende opleidingsorganisatie

Syntra AB is een erkende opleidingsorganisatie. Dankzij deze erkenning kan u tot 40% subsidies krijgen voor opleidingen die het functioneren van het bedrijf verbeteren. Meer info op onze pagina rond over de kmo-portefeuille.

Inhoud links

Opleidingen WordPress

WordPress is ideaal om eenvoudige tot middelgrote websites te bouwen en te beheren. Het is uiterst geschikt voor zelfstandigen, eenmanszaken en KMO’s. Ook voor blogs kan u het best gebruik maken van dit CMS.

Volg een opleiding Wordpress bij Syntra AB

Inhoud rechts

Marketing voor vastgoed

Deze opleidingen zoomen in op een cruciaal onderdeel van uw vastgoedbedrijf: marketing, in al zijn facetten. Je gaat naar buiten met een “update” van je marketing-mindset met een aantal concrete actiepunten.