Start and duration
  • 1 sessie (3u)
  • Next startdate: 01/04/2021
Location
  • Campus Antwerpen
Type of training
  • Further training
Save money on your schooling
  • KMO Wallet
  • Training vouchers

Een drankenpauze is voorzien
Drankpauze

Moeilijke telefoongesprekken? Lig er niet wakker van!: why follow this course?

Lastige of delicate conversaties voeren aan de telefoon; het komt voor in zowat elke sector. De manier van communiceren is uiteraard anders dan bij een face-to-face-gesprek, dus is het belangrijk om op een aantal specifieke zaken te letten.

Effectief leren communiceren en bovendien een goede verstandhouding met je gesprekspartner behouden, dat is de focus van deze training. We geven je praktische tips om meer impact te hebben in moeilijke telefoongesprekken. Daarbij is het belangrijk om je leidend op te stellen en duidelijk te communiceren, maar ook om aandacht te hebben voor je gesprekspartner. Enkel zo kom je tot een duurzaam resultaat.

In deze training besteden we aandacht aan de verschillende aspecten van een telefoongesprek en wat de moeilijkheden kunnen zijn. Soms moet je nu eenmaal communiceren met dominante of inflexibele personen en dan is het belangrijk dat je je bewust bent van je eigen communicatie en welke impact die heeft op anderen. Een goede verstandhouding creëren, met aandacht voor de belangen voor beide partijen is dan ook cruciaal.

Over de docent

Serge Dal Bosco ontdekte dankzij de intense samenwerking met mensen reeds heel vroeg dat zijn passie bij het lesgeven lag. In 1997 ging hij aan de slag als trainer/coach bij een financiële instelling. Twee jaar eerder was hij reeds begonnen met les te geven bij Syntra. In 2011 behaalde hij zijn certificatie als DiSC trainer. De DiSC methodologie past hij sindsdien consequent toe bij quasi alle opleidingen omdat het de essentie vormt van communicatie en hij hiermee een meerwaarde kan geven aan zijn opleidingen, trainen en coachings: een beter begrip van jezelf én van de ander is de sleutel tot succes.

Program

Volgende aspecten van het telefoneren komen aan bod:

  • Hoe kan je gemakkelijker tot de essentie van een gesprek te komen?
  • Hoe kan je met rust uit de emotie blijven, zodat je kan zeggen wat je over wilt brengen zonder je geduld te verliezen?
  • Hoe kan je ervoor te zorgen dat je in staat bent om duidelijk je grenzen aan te geven en vanuit je stevigheid te communiceren?
  • Hoe kan je op verschillende niveaus het gesprek aan gaan (inhoud, proces, relatie)?
  • Hoe wordt je bewust van jouw eigen gedrag en het effect hiervan op anderen?
  • Hoe ontwikkel je een grotere gevoeligheid en inlevingsvermogen, waardoor je aandacht hebt of de ander nog begrijpt wat je bedoelt en of jij je gesprekspartner nog optimaal hoort en begrijpt?

For who

Target audience

Deze opleiding is uiterst interessant voor medewerkers van een callcenters, administratieve medewerkers, management assistents, sales medewerkers en accountmanagers.

Locations and start data

Date Hour
do 01/04/2021 09:00 - 12:00

This info is purely informative and can change. Contact your campus if you have any question.

  • € 181.50
  • 1 sessie (3u)
  • Drankpauze

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf? Of op jouw locatie?

We bezorgen je graag een offerteWe bezorgen je graag een offerte

Price

Excl Incl
Signup fee for this course €150.00 €181.50

Save on your eduction

  • KMO Wallet
  • Training vouchers

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

KMO Wallet

Licensed service provider
MO* KO**
€120.00 €105.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

  • Campus Antwerpen
  • Or on your location
€308.55 €255.00