Syntra AB en Bizz voeren een zeer actief kwaliteitsbeleid. Zo beschikken wij over drie kwaliteitslabels. Het klachtenbeleid maakt deel van uit van deze integrale kwaliteitszorg.

Ombudsdienst is de laatste stap
Jijzelf bent vaak de sleutel tot een oplossing bij een klacht. Laat de dingen nooit aanslepen. Reageer. De mensen op de campus zijn aanspreekbaar.
Heb je administratieve vragen?

Richt je tot het secretariaat van de campus. De secretariaten van onze campussen kan je bereiken vanaf 8u30

  • van maandag tot en met donderdag tot 21u00,
  • op vrijdag tot 17u00, 
  • op zaterdag tot 12u00.
Heb je inhoudelijke vragen?

Contacteer dan ons klantencentrum telefonisch op 078 15 99 99 of 078 15 40 05 (zonaal tarief)

  • Maandag tot vrijdag open van 8:00u tot 18u.

behalve tijdens de schoolvakanties.

Ben je docent en heb je vragen over de loonadministratie?

Ingrid Apers is jouw aanspreekpunt. Je kan haar tijdens de werkuren telefonisch contacteren op 078 15 99 99 (zonaal tarief) of via e-mail: ingrid.apers@syntra-ab.be

Geen oplossing? Onze ombudsdienst helpt je verder

Je kan Tineke bereiken via onderstaande gegevens of het contactformulier.

Raadpleeg de procedure over hoe je klacht indient en meer info krijgt over het verdere verloop.

Naar de procedure

Tineke Gerousse
Ombudsvrouw

Tineke Gerousse

078 15 99 99