Geen oplossing? Onze ombudsdienst helpt je verder
Je kan haar bereiken via onderstaande gegevens of het contactformulier.
Raadpleeg de procedure over hoe je klacht indient en meer info krijgt over het verdere verloop.
Syntra AB voert een zeer actief kwaliteitsbeleid. Zo beschikken wij over drie kwaliteitslabels. Het klachtenbeleid maakt deel van uit van deze integrale kwaliteitszorg.
Richt je tot het secretariaat van de campus. De secretariaten van onze campussen kan je bereiken vanaf 8u30
Contacteer dan ons klantencentrum telefonisch op 078 15 99 99 (zonaal tarief)
behalve tijdens de schoolvakanties.
Ingrid Apers is jouw aanspreekpunt. Je kan haar tijdens de werkuren telefonisch contacteren op 078 15 99 99 (zonaal tarief) of via e-mail: ingrid.apers@syntra-ab.be
Je kan haar bereiken via onderstaande gegevens of het contactformulier.
Raadpleeg de procedure over hoe je klacht indient en meer info krijgt over het verdere verloop.