Duur en data
Locatie
  • Campus Antwerpen
Kenmerken opleiding
Een drankenpauze is voorzien
Drankpauze

Adverteren op LinkedIn: praktijkopleiding: waarom zou je deze opleiding volgen?

i.s.m.

LinkedIn is het de-facto sociale media platform voor professionals en bedrijven die op zoek zijn naar naamsbekendheid, prospecten en website trafiek. 
Vanuit je content marketingstrategie leer je de LinkedIn Campaign Manager gebruiken om advertenties te maken die je kunnen helpen je doelgroep op LinkedIn te bereiken om je bekendheid te vergroten, in overweging te worden genomen en de conversie te stimuleren.

We laten je zien hoe je je doelgroep kunt bereiken op basis van de 5 hoofdcategorieën en 20 +subcategorieën. Je leert ook met welke advertentieformats jij prominent op de tijdlijn verschijnt en ook wat het gaat kosten. Je leert de LinkedIn Insight Tag gebruiken om campagnes te analyseren en verbeteren.  In één woord je groeit uit tot een LinkedIn Advertentie kanon.

Nu meer en meer marketing bedrijfspagina’s gaat inzetten op LinkedIn en aldus hun bedrijf zichtbaar te maken op LinkedIn zijn advertenties de tools om dit te bereiken.

Deze opleiding is uniek omdat ze vertrekt van beginnende adverteerder tot een volprezen adverteerder. 

Over de trainer

Mic Adam heeft Vanguard Leadership opgericht om organisaties te helpen met sociale media in het bijzonder met sociale selling programma’s en consultancy, opstellen van sociale media richtlijnen, sociale media trainingen en community management. 

Mic stond in 2017 op de 15de plaats (en enige Belg) van de wereld Top 1000 Social Selling Influencers (The Creation Agency).  In 2016 stond hij als enige Belg op de 16de plaats van de Onolytica Top Social Selling Experts.  Zijn naam duikt regelmatig op in de top 10 van de Social Media Sales Guru’s.

Vanuit zijn ervaring als B2B sales, salesmanager en marketeer begeleidt vandaag organisaties bij de implementatie van Social Selling en Employee Advocacy (Ambassadeurschap).  

Hij is vandaag ook conversation manager bij een aantal B2B en B2C organisaties en geeft tenslotte zowel in-house als open trainingen over sociale media zoals LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en bloggen.  Daarnaast doet en publiceert hij regelmatig onderzoek over het gebruik van sociale media in België.

Mic is van de eerste die het door LinkedIn Advertentie Certificaat heeft behaald in 2020!

Mic heeft een internationale carrière uitgebouwd in zowel general management als sales en marketing management in B2B en B2C omgevingen. Zijn belangrijkste functies zijn Wang Laboratories (B & USA), Kryptonite Corp. (B & USA), Van Aerden Group (F, B & USA), Ophardt Hygiëne Technik (D) en Unisys (B & F). 

Hij is een geregeld spreker op allerlei events en levert bijdrages aan verschillende magazines en blogs. Mic is gepubliceerd in de volgende magazines: CxO magazine, Bizz magazine, HR magazine, Forward (VBO/FEB), ... Hij heeft een column in de Tijd (online).

Programma

i.s.m.

De basic van LinkedIn op een rij
Bouw een organisch bereik voor je bedrijfspagina
Waarom adverteren op LinkedIn?
Hoe beginnen met advertenties op LinkedIn?
Doelgroepen en targeting?
Welke soorten advertentie campagnes kun je doen?
Meten is weten of hoe de analytics te interpreteren?
Content voor je LinkedIn campagnes
Bewustmakingscampagnes opzetten
Lead generatie campagnes opzetten

Voor wie?

i.s.m.

Doelgroep

Deze opleiding richt zich marketeers en LinkedIn professionals die meer willen halen uit hun bedrijfspagina. 

Locatie & lesdata

i.s.m.

Adres: Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

DatumUur
do 16/11/202313:30 - 16:30

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 229.90
  • 1 sessie (totaal 3u)
  • Drankpauze

Adres: Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

DatumUur
do 25/04/202413:30 - 16:30

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 229.90
  • 1 sessie (totaal 3u)
  • Drankpauze

Incompany training op maat van je bedrijf?

We bezorgen je graag een offerteOfferte

Docenten

i.s.m.
Mic Adam

Ik help klanten de kloof tussen Business & Social Media te overbruggen door middel van Social Selling, Social Recruitment & Employee Advocacy training en consultancy om de omzet / winst te verhogen door gebruik te maken van mijn internationale B2B & B2C sales, marketing en algemeen management ervaring. Mijn passie is om de verkoop en winst voor mijn klanten en werkgevers te stimuleren door de unieke waardeproposities van hun producten en diensten zowel online als offline te communiceren en promoten door B2B en persoonlijke merken te bouwen!

Prijs

i.s.m.
ExclIncl
Kostprijs voor deze opleiding€190.00€229.90

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille (thema: Digitalisering)
  • Opleidingscheques

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

kmo-portefeuille

Erkend dienstverlener
MO*KO**
€152.00€133.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

Ook interessant voor jou

i.s.m.
Bekijk alle opleidingen

WordPress websites maken

/6 sessies (totaal 18u)

  • Geel (Thomas More Kempen)
  • Campus Mechelen
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Sint-Niklaas (BC Waasland)
  • Of op jouw locatie
€598.95€495.00

Google Analytics 4 - Professional

/8 sessies (totaal 24u)

  • Campus Antwerpen & online
  • Campus Mechelen & online
  • Of op jouw locatie
€1197.90€990.00

Contentplanning voor social media

/2 sessies (totaal 6u)

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€363.00€300.00

Basisopleiding digitale marketing

/10 sessies (totaal 30u)

  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Sint-Niklaas (BC Waasland)
  • Campus Mechelen
  • Of op jouw locatie
€1179.75€975.00
  • Campus Antwerpen & online
  • Campus Mechelen & online
  • Of op jouw locatie
€1197.90€990.00