Duur en eerstvolgende startdatum
  • Nog geen startdatum bekend. Klik op "Hou me op de hoogte", wij doen de rest
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Unizo korting

Over de cursus

Een onthaalmedewerker is hét uithangbord van het bedrijf. Een perfect onthaal draagt zeker bij tot een goede eerste indruk en een goed imago van een bedrijf of instelling. Veel telefoons beantwoorden, klanten ontvangen, collega's die voortdurend een beroep op je doen... soms kan het wel eens teveel worden. Daarom is ondersteuning in de vorm van een algemene opleiding geen overbodige luxe.

Programma

Wat leer je in deze opleiding?

  • Hoe kan je de bezoekers klantvriendelijk onthalen?
  • Hoe verbind je de klant juist en snel door?
  • Hoe sluit je een gesprek positief af?
  • Je verbetert je persoonlijke aanpak.
  • Je kan een telefoongesprek professioneel voeren.
  • Je communiceert klantgericht, actief en positief.

Voor wie?

Doelgroep

Deze training is bestemd voor telefonisten, receptionisten en administratieve medewerkers die ook regelmatig persoonlijk en telefonisch contact hebben en die op een boeiende manier de knepen van het vak willen (bij)leren. Niet op een saaie en theoretische manier, maar aangenaam en vooral praktisch!

Telefoonetiquette

/2 sessies

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€235.95 €195.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€235.95 €195.00
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€235.95 €195.00