Communicatie, marketing en bedrijfsevents voor de Office manager
Ben jij klaar om de spil te zijn in alle bedrijfsactiviteiten? In deze dynamische module duiken we in de wereld van communicatie, marketing en bedrijfsevenementen.
Communicatie, marketing en bedrijfsevents voor de Office manager: waarom zou je deze opleiding volgen?
Word een Allround Office Manager: Communicatie, Marketing en Bedrijfsevents
Ben jij klaar om de spil te zijn in alle bedrijfsactiviteiten? In deze dynamische module duiken we in de wereld van communicatie, marketing en bedrijfsevenementen. Of je nu wilt begrijpen hoe digitale marketing werkt, een bedrijfsevenement wilt organiseren of je netwerk wilt uitbreiden, deze module biedt je de essentiële kennis.
Met onze praktische aanpak en heldere uitleg, word je een allround office manager die alle touwtjes in handen heeft. Schrijf je in en maak van elk bedrijfsevenement een succes! 🌟🎙️
Deze module maakt deel uit van de avondopleiding Office manager. Interesse in het volledige traject? Klik dan hier.
Programma
🚀 Basis (Digitale) Marketing:
- Marketing Fundamentals: Leer de basisprincipes van marketing kennen. Van doelgroepanalyse tot positionering, we leggen de basis voor effectieve marketingstrategieën.
- Belang en Trends: Ontdek waarom marketing cruciaal is en blijf op de hoogte van de nieuwste trends.
- Website: Leer hoe je een professionele website opzet en onderhoudt.
- SEO en SEA: Duik in de wereld van zoekmachineoptimalisatie en betaalde advertenties.
- GDPR: Begrijp de privacyregels en hoe je ze toepast.
- Social Media: Word een expert in het benutten van sociale platforms.
- Netwerken (LinkedIn): Bouw je professionele netwerk uit.
- Nieuwsbrieven & Blogs: Leer hoe je waardevolle content creëert en verspreidt.
🎉 Organisatie van Bedrijfsevents:
- Structuur van een Evenement: Ontdek hoe je een succesvol evenement opzet.
- Creatief en Conceptueel Denken: Laat je creativiteit stromen bij het bedenken van thema’s en concepten.
- Budgetteren: Beheer de financiële kant van evenementen.
- Selecteren en Contracteren van Leveranciers: Leer hoe je de juiste partners kiest.
- Werken met Draaiboek: Zorg dat alles op rolletjes loopt tijdens het evenement.
Voor wie
Doelgroep
Bedienden of gediplomeerden die een stap verder willen zetten in hun carrière.
Toelatingsvoorwaarden
- Een diploma bachelor of master, niet ouder dan 5 jaar, waarin de verschillende aspecten uit de opleiding Management assistant aan bod kwamen.
- Of getuigschrift Office assistant (Syntra)
- Of 3 jaar aantoonbare ervaring in een administratieve functie
- Het bewijsstuk (certificiaat, diploma, getuigschrift,...) van één of meerdere van deze zaken dien je te bezorgen via deze link.
Extra info
Module attest
Wie de opleiding met succes beëindigt, ontvangt volgende documenten, erkend door het Vlaams Agentschap voor Innoveren en Ondernemen: module attest 'Communicatie, marketing en bedrijfsevents voor de Office manager'.
BYOD (Bring Your Own Device)
Tijdens de klassikale lessen op de campus werk je op je eigen toestel. Je dient hiervoor over een eigen laptop met Windowsbesturing (geen MAC) en internetverbinding te beschikken. Tijdens alle lessen zal je werken met Microsoft Office 365. Meer info over een individuele licentie ontvang je tijdens de eerste les.
Handboeken
De eventuele handboeken zijn niet inbegrepen in het inschrijvingsgeld.
Online lessen
Indien de inhoud van les zich er toe leent en de kwaliteit blijft (minstens) gegarandeerd, bestaat de kans dat enkele lessen online gegeven worden. De lessen die je dan van thuis uit volgt, lopen ofwel via een virtual classroom ofwel via zelfstudie van online lesinhoud. Zorg dat je een computer met geluid, webcam en internetverbinding ter beschikking hebt. Liefst een desktop of laptop. Een tablet wordt afgeraden wegens de beperktere bandbreedte (snelheid) en het in de meeste gevallen ontbreken van een toetsenbord (nodig voor de chatfunctie).
Online cursusmateriaal
In onze opleidingen bieden we online cursusmateriaal aan. Dit is een bewuste ecologische keuze.
Liever een uitgeprinte cursus? Je kan beroep doen op de printservice en thuisbezorging door partner Universitas. Deze service is niet inbegrepen in het inschrijvingsgeld.
Prijs
Excl | Incl | |
---|---|---|
Kostprijs voor deze opleiding | €152.89 | €185.00 |
Bespaar op je opleiding
We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.
Kmo-portefeuille
Erkend dienstverlener
MO* | KO** |
---|---|
€122.31 | €107.02 |
* Middelgrote onderneming
** Kleine onderneming
Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.
Locatie & lesdata
Adres: Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem. Bekijk op kaart
Naast fysieke lessen op de campus, zijn er ook online lessen voorzien binnen de opleiding.
Eerste jaar | Start | Einde | Duur | |
---|---|---|---|---|
maandag | 18:45 | 22:15 | ||
woensdag | 18:45 | 22:15 |
Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.
- € 185,00
- 6 sessies (totaal 24u)
Heb je een vraag over deze opleiding?
De opleiding "Communicatie, marketing en bedrijfsevents voor de Office manager" is met zorg samengesteld door productmanager Nils Meyntjens.
Heb je een vraag? Het klantencentrum helpt je verder.
Verschillende formules
Van 1 tot 3 jaar, les ’s avonds, overdag of online, vrijstellingen op basis van voorkennis en ondersteuning voor (startende) ondernemers.
Meer infoPraktijkgericht
Hands-on met focus op praktijk, direct toepasbaar, les van vakexperten uit het bedrijfsleven, eigen praktijkateliers, eindproeven & stages.
Meer infoErkend door Vlaamse overheid
Getuigschrift of diploma, Vlaams opleidingsverlof, opleidingscheques, betaald, educatief verlof en gratis opleidingen voor werkzoekenden i.s.m. VDAB.
Meer info