Duur en eerstvolgende startdatum
  • Nog geen startdatum bekend. Klik op "Hou me op de hoogte", wij doen de rest
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Unizo korting

Over de cursus

De tijd van de manipulatieve verkoop met zijn vooraf ingestudeerde verkooppraatjes is nu echt wel definitief voorbij. De concurrentieslag winnen met prijs en leveringstermijn is al evenmin een gezonde of haalbare strategie. Tevreden, trouwe klanten doorheen het hele commerciële proces: dat is wat we nodig hebben!
Deze workshopsessies zijn een stap in de richting van meer duurzame relaties met klanten en leveranciers.
Met antwoorden op vragen als:
- Wat hebben mijn klanten “echt” nodig om klant te worden of te blijven?
- Hoe  “correcte service”  leveren met respect voor jouw klant en respect voor jezelf en jou onderneming?
- Hoe win-win overeenkomsten afsluiten?
- Waar komen klanten vandaan, hoe ze vinden, bereiken en houden?
- Hoe duidelijke afspraken maken?
- Hoe klanten het veilige gevoel geven dat ze nodig hebben om bij jou te kunnen kopen?
- Hoe slechte betalers voorkomen? 
- Hoe een betrouwbare, trouwe partner zijn en blijven naar klanten toe, ook in moeilijke tijden?
- Hoe de relatie als onderscheidend voordeel naar voorschuiven en zo je prijs, leveringstermijn of andere veilig stellen?

Herkent u zich in één van deze vragen… dan helpt deze doelgerichte opleiding u vooruit.

Programma

- klanten bereiken, netwerken: hoe en waarom
- klanten behouden
- klanten tevredenheidsanalyse
- duurzame relaties uitbouwen
- ’correcte’ service leveren
- win-win overeenkomsten
- omgaan met slechte betalers

Voor wie?

Doelgroep

Bedrijfsleiders, verkopers, commerciële medewerkers, ...