Duur en data
Locatie
  • Campus Antwerpen
Kenmerken opleiding
Broodjeslunch en drankenpauze voorzien
Drankpauze en broodjeslunch

E-marketing: werk een digitaal marketingplan uit op één dag: waarom zou je deze opleiding volgen?

i.s.m.

Online marketing kan enorm veel tijd en middelen opslorpen. Vandaar dat het zo belangrijk is om de online communicatie planmatig en doordacht aan te pakken.
Tijdens deze opleiding maak je tijdens de opleiding een online marketingplan. Daarin staat omschreven welke kanalen je met welke middelen zal inzetten om jouw doelgroep te bereiken, te engageren en te laten terugkomen.

De opleiding is heel praktisch en zowel toegankelijk voor professionals met al heel wat kennis over de online kanalen. Maar ook voor communicatieverantwoordelijken die hun kennis over online marketing willen uitbreiden.

Onderwerpen die zeker aan bod komen tijdens de opleiding:
-Segmenteren en definiëren van je online B2C en B2B doelgroep.
-Uitbouwen van strategie voor online communicatie.
-Doelstellingen en KPI’s bepalen voor de online communicatie.
-Beschikbare tijd en budgetten definiëren voor de online marketingmix.
-Overzicht van de online communicatiekanalen en hun kenmerken (sociale media, SEO, adverteren in de zoekrobots, Google display, e-mail marketing,...).
-Bepalen welke kanalen meest geschikt zijn om jouw doelgroep te bereiken.
-Rol van sterke inhoud op de website en sociale media.
-Voorbeelden van sterke online campagne.
-Opvolgen van communicatie en campagne doelstellingen.
-Uitwerken van een online marketingplan.

Over de trainer

Lieven Van de Velde is een energiek, creatief persoon die theoretische kennis en praktijkervaring in de juiste dosis combineert.
Hij is al sinds 1996 actief als freelancer in de digitale wereld en een veelgevraagd spreker op lezingen en trainingen. Ondertussen inspireerde hij al meer dan 40.000 ondernemers rond thema's als digitale marketing, e-commerce en ondernemerschap.
Starters en ondernemers helpen is zowat zijn voornaamste drijfveer. Dat doet hij dagelijks als coach en trainer, maar ook als als actief vrijwillig bestuurslid bij UNIZO Vlaams-Brabant & Brussel.

Programma

i.s.m.

Onderwerpen die zeker aan bod komen tijdens de opleiding:
-Segmenteren en definiëren van je online B2C en B2B doelgroep.
-Uitbouwen van strategie voor online communicatie.
-Doelstellingen en KPI’s bepalen voor de online communicatie.
-Beschikbare tijd en budgetten definiëren voor de online marketingmix.
-Overzicht van de online communicatiekanalen en hun kenmerken (sociale media, SEO, adverteren in de zoekrobots, Google display, e-mail marketing,...).
-Bepalen welke kanalen meest geschikt zijn om jouw doelgroep te bereiken.
-Rol van sterke inhoud op de website en sociale media.
-Voorbeelden van sterke online campagne.
-Opvolgen van communicatie en campagne doelstellingen.
-Uitwerken van een online marketingplan.

Voor wie?

i.s.m.

Doelgroep

Ondernemers en communicatie verantwoordelijken binnen KMO’s en NGO’s op zoek naar ondersteuning bij het strategisch uitwerken van de online communicatie.

Locatie & lesdata

i.s.m.

Adres: Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

DatumUur
do 23/11/202309:30 - 12:30 / 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 363.00
  • 2 sessies (totaal 6u)
  • Drankpauze en broodjeslunch

Adres: Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem

DatumUur
di 23/04/202409:00 - 12:00 / 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 363.00
  • 2 sessies (totaal 6u)
  • Drankpauze en broodjeslunch

Incompany training op maat van je bedrijf?

We bezorgen je graag een offerteOfferte

Docenten

i.s.m.
Lieven Van De Velde
Lieven Van De Velde

Lieven geeft al meer dan 20 jaar vol enthousiasme trainingen SEO, e-commerce, gebruiksvriendelijkheid van een website, sociale media (Facebook, Linkedin), Google Analytics en e-mail marketing.

Prijs

i.s.m.
ExclIncl
Kostprijs voor deze opleiding€300.00€363.00

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille (thema: Digitalisering)
  • opleidingscheques

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

kmo-portefeuille

Erkend dienstverlener
MO*KO**
€240.00€210.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

Ook interessant voor jou

i.s.m.
Bekijk alle opleidingen

WordPress websites maken

/6 sessies (totaal 18u)

  • Campus Antwerpen
  • Campus Mechelen
  • Campus Leuven
  • BC Waasland
  • Of op jouw locatie
€598.95€495.00

Basisopleiding digitale marketing

/10 sessies (totaal 30u)

  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • BC Waasland
  • Campus Mechelen
  • Of op jouw locatie
€1179.75€975.00

Nieuwe klanten via LinkedIn

/2 sessies (totaal 6u)

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€363.00€300.00

TikTok inzetten voor jouw bedrijf!

/1 sessie (totaal 4u)

Nieuw
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€272.25€225.00
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€363.00€300.00