Terug naar OpleidingenOpleidingen

E-marketing: werk een digitaal marketingplan uit op één dag

Leer een digitaal e-marketingplan opstellen in slechts één dag met experts van Syntra AB. Vertrouw op ervaring en til je marketing naar een hoger niveau.

E-marketing: werk een digitaal marketingplan uit op één dag: waarom zou je deze opleiding volgen?

Online marketing kan enorm veel tijd en middelen opslorpen. Vandaar dat het zo belangrijk is om de online communicatie planmatig en doordacht aan te pakken.
Tijdens deze opleiding maak je tijdens de opleiding een online marketingplan. Daarin staat omschreven welke kanalen je met welke middelen zal inzetten om jouw doelgroep te bereiken, te engageren en te laten terugkomen.

De opleiding is heel praktisch en zowel toegankelijk voor professionals met al heel wat kennis over de online kanalen. Maar ook voor communicatieverantwoordelijken die hun kennis over online marketing willen uitbreiden.

Onderwerpen die zeker aan bod komen tijdens de opleiding:
-Segmenteren en definiëren van je online B2C en B2B doelgroep.
-Uitbouwen van strategie voor online communicatie.
-Doelstellingen en KPI’s bepalen voor de online communicatie.
-Beschikbare tijd en budgetten definiëren voor de online marketingmix.
-Overzicht van de online communicatiekanalen en hun kenmerken (sociale media, SEO, adverteren in de zoekrobots, Google display, e-mail marketing,...).
-Bepalen welke kanalen meest geschikt zijn om jouw doelgroep te bereiken.
-Rol van sterke inhoud op de website en sociale media.
-Voorbeelden van sterke online campagne.
-Opvolgen van communicatie en campagne doelstellingen.
-Uitwerken van een online marketingplan.

Over de trainer

Ellen Laureys is online marketeer bij digital marketing agency Kingsberry en is de juiste vrouw voor deze training!

Programma

Onderwerpen die zeker aan bod komen tijdens de opleiding:
-Segmenteren en definiëren van je online B2C en B2B doelgroep.
-Uitbouwen van strategie voor online communicatie.
-Doelstellingen en KPI’s bepalen voor de online communicatie.
-Beschikbare tijd en budgetten definiëren voor de online marketingmix.
-Overzicht van de online communicatiekanalen en hun kenmerken (sociale media, SEO, adverteren in de zoekrobots, Google display, e-mail marketing,...).
-Bepalen welke kanalen meest geschikt zijn om jouw doelgroep te bereiken.
-Rol van sterke inhoud op de website en sociale media.
-Voorbeelden van sterke online campagne.
-Opvolgen van communicatie en campagne doelstellingen.
-Uitwerken van een online marketingplan.

Voor wie

Doelgroep

Ondernemers en communicatie verantwoordelijken binnen KMO’s en NGO’s op zoek naar ondersteuning bij het strategisch uitwerken van de online communicatie.

Docenten

Kingsberry Digital Marketing Agency
Kingsberry Digital Marketing Agency

Prijs

ExclIncl
Kostprijs voor deze opleiding€350.00€423.50

Bespaar op je opleiding

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

Kmo-portefeuille

Erkend dienstverlener
MO*KO**
€280.00€245.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

Locatie & lesdata

in samenwerking met

Adres: Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem. Bekijk op kaart

DatumUur
wo 06/11/202409:30 - 12:30 / 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 350,00
  • 2 sessies (totaal 6u)
  • Drankpauze en broodjeslunch

Adres: Borsbeeksebrug 32, 2600 Berchem. Bekijk op kaart

DatumUur
ma 19/05/202509:30 - 12:30 / 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 350,00
  • 2 sessies (totaal 6u)
  • Drankpauze en broodjeslunch

Incompanytraining op maat van je bedrijf?

We bezorgen je graag een offerteOfferte

Kort & krachtig

Snelle en efficiënte cursussen, vanaf 1 sessie (3u) tot enkele weken, les overdag, ’s avonds of online, catering bij meerdere sessies.

Meer info

Praktijkgericht

Hands-on met focus op praktijk, direct toepasbaar, les van vakexperten uit het bedrijfsleven, eigen praktijkateliers & externe locaties bij partners in Vlaanderen.

Meer info

Erkend door Vlaamse overheid

KMO-portefeuille, premies sectorfondsen, attest van lesvolging, attestering / certificering bij verplichte bijscholingen.

Meer info

Ook interessant voor jou

Bekijk alle opleidingen

MailChimp: professionele nieuwsbrieven en mailings maken

/2 sessies (totaal 8u)

Met MailChimp maak en stuur je snel professionele nieuwsbrieven of commerciële mailings naar je klantenbestand. Schrijf je in voor onze praktijkgerichte training van 1 dag. 

  • Campus Antwerpen
  • Geel (Thomas More Kempen)
  • Campus Mechelen
  • Sint-Niklaas (BC Waasland)
  • Of op jouw locatie
incl € 453,75
excl € 375,00

Google Analytics 4 - Professional

/8 sessies (totaal 24u)

Een uitstekende kennis van Google Analytics 4 is een must voor elke digitale professional. Onderscheid je van de concurrentie, word Certified Google Analytics 4 Professional en optimaliseer je online verkeer vandaag nog.

  • Campus Antwerpen & online
  • Of op jouw locatie
incl € 1512,50
excl € 1250,00

UX-Design (praktijkgerichte User Experience Training van 7 dagen)

/14 sessies (totaal 42u)

Tijdens deze training word je op 7 dagen klaargestoomd tot een echte UX-expert. We koppelen de theorie van User Experience Design telkens aan voorbeelden uit de realiteit en laten veel ruimte voor interactie en oefening

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
vanaf incl € 1815,00
excl € 1500,00

Google Ads (SEA) - Professional

/7 sessies (totaal 21u)

Google Ads is één van de meest gebruikte digitale advertentieplatformen ter wereld en een goede kennis ervan is eigenlijk onmisbaar voor elke professionele marketeer. Schrijf je in voor deze blended training, on campus en online

  • Campus Antwerpen & online
  • Of op jouw locatie
incl € 1512,50
excl € 1250,00