Duur en data
  • Nog geen startdatum bekend. Klik op "Hou me op de hoogte", wij doen de rest
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Professionele bijscholing
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Efficiënt werken met MS Office 365: waarom zou je deze opleiding volgen?

Syntra AB is je partner voor professionele Office trainingen. We hebben 3 niveau's: basis, efficiënt en expert. Dit is de Office 365 opleiding, niveau efficiënt.

MS Office is de populairste kantoortoepassing ter wereld. In deze training leer je werken met de cloud versie, genaamd Office 365. Deze versie is zeer populair bij KMO's als zelfstandigen, want hij laat je toe om voor het eerst echt samen te werken en zo tijd te besparen.

Je kent reeds de basis van MS Word, MS Excel en MS Outlook en je wil nu efficiënt leren werken door gebruik te maken van de cloud functies in Office 365.

Wij gaan bestanden opslaan en delen in OneDrive, leren hoe je een Skype call plant met je collega's, hoe de Office apps weken en nog zoveel meer.

Na deze opleiding is er meteen return doordat je sneller en efficiënter gaat werken.

Praktisch

Het docententeam Office bestaat bij Syntra AB uit Kathy Audenaert, Marie-Paule Van Oudenhove, Isi Verwaest en Katrin Boermans. Stuk voor stuk ervaren Office trainers die hun cursus logisch opbouwen, ruimte laten voor interactie + vragen en vooral praktijkgericht werken. Wat je leert, kan je dus meteen toepassen. Marie Paule kom je voornamelijk tegen in Mechelen, Kathy in Antwerpen en Isi vaak in Leuven maar soms ook in Mechelen en Antwerpen. Katrin kom je in alle campussen tegen en zij geeft de gespecialiseerde VBA en BI opleidingen.

Je werkt op de toestellen van Syntra AB. Deze zijn uitgerust met Office 2016/365.

 

Programma

Inleiding tot MS Office 365

  • Inleiding tot Cloud computing
  • Inloggen en je account
  • Schermverkenning, Navigatie en Besturing
  • Onderdelen van MS Office 365

OneDrive

  • Opslag in de Cloud
  • Folders aanmaken, beheren, delen.
  • Folders synchroniseren
  • Documenten aanmaken in Online Apps
  • Documenten delen met collega's en met externen

Office gebruiken in MS Office 365

  • Aanmaken documenten in Online Apps
  • Openen in de MS Office programma’s
  • Opslaan en beheren
  • Delen en communiceren in functie van documenten

Skype For Business

  • Opstarten en basisconfiguraties
  • Schermverkenning en navigatie
  • Persoonlijke instellingen
  • Beheer Bereikbaarheid-doorschakelen-voicemail

OneNote

Overzicht van de OneNote werkruimte

  • Secties en pagina's
  • Notities nemen en vormgeven
  • Opzoeken en verzamelen van informatie
  • Notities zoeken en organiseren
  • Veiligheidsinstellingen in OneNote
  • Notities delen met anderen
  • OneNote gebruiken met andere MS Office 365 toepassingen
  • OneNote als mobiele applicatie

 

Voor wie?

Doelgroep

Iedereen met een basiskennis MS Office (MS Word of MS Outook of MS Excel) en die wil leren hoe je kan samenwerken in Office 365 is welkom.

MS PowerPoint

/2 sessies

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€296.45 €245.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€816.75 €675.00
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Campus Mechelen
  • Of op jouw locatie
€484.00 €400.00

Rapporteren in MS Excel

/2 sessies

Nieuw
  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Campus Mechelen
€248.05 €205.00

VBA voor MS Excel

/6 sessies

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€726.00 €600.00