Duur en eerstvolgende startdatum
  • Nog geen startdatum bekend. Klik op "Hou me op de hoogte", wij doen de rest
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Unizo korting

Over de cursus

Is jouw bedrijf helemaal klaar voor de omnichannel-shopper?

In tijden van digitalisering en e-commerce is het niet langer voldoende om een goed product of service te bieden tegen een scherpe prijs. De klant wil meer! De uitdaging is om de klant de ultieme shopervaring te bieden, door hem op alle vlakken te ondersteunen tijdens de interactie met jouw bedrijf of afdeling. Alleen zo krijg je tevreden trouwe klanten en échte ambassadeurs voor de toekomst.

We werken aan bewustwording omtrent omnichannel in de organisatie. Wat is het nut en de noodzaak van omnichannel, waar staan wij nu en waar willen we naar toe? Waarmee beginnen we? Wanneer zijn we Omnichannel? 
 
Een goede omnichannel-strategie strekt zich daarom door in alle departementen van je organisatie. Van logistiek tot sales, van customer service tot IT.
Alle departementen staan in dienst van de klant en de klantbeleving. Deze customer-centric approach is voor veel organisaties een uitdaging, maar is essentieel voor groei en een voordelige marktpositie.

Over de docent 

An Vermeulen
Groeistrateeg – Business Coach  – Innovation Facilitator
 
Ondernemingen runnen, optimaliseren en verder ontwikkelen zijn de rode draad in An haar leven. Als geen ander kent ze de groeipijnen tijdens de levensloop van een KMO, grotere onderneming of multinational.
 
Als ervaren gids in groei-, verbeter- en verandertrajecten inspireert en begeleidt An ondernemers, bedrijfsleiders en hun teams. Gepassioneerd door een blik op de toekomst, bewust ondernemen en authenticiteit helpt zij jou om met een klare kijk duidelijke keuzes te maken en doelgericht actie te ondernemen met een positieve evolutie en duurzame verankering als resultaat.
 
Bovendien maakt An als docent, expert en spreker ook deel van diverse organisaties. Tevens zetelt ze in diverse adviesraden om de ondernemer(s) met raad en daad bij te staan.
 
Denken, durven, doen en vernieuwen zijn haar motto. Een straffe madam met een duidelijke visie. 

Programma

    Wat extra uitleg bij het programma
     
    •             Analyse van het hedendaagse (digitale) landschap en de impact op onze bedrijven
    •             De klant anno 2018
    •             Customer journey ontleed
    •             Waarom omnichannel?
    •             The future of shopping - omnichannel en e-commerce in de praktijk
    •             Authentieke en onderscheidende bedrijfsvisie, doelstellingen & toekomstplannen
    •             Agile structuren en processen - digitalisatie: bedreiging of opportuniteit?
    •             Het nieuwe werken – weg met het eiland denken
    •             Inspirerend en coachend leiderschap 

Aan de hand van praktijkcases krijgen deelnemers take-aways om mee aan de slag te gaan in de eigen organisatie.

Voor wie?

Doelgroep

Voor iedereen die de digitalisering en omnichannel wil inzetten voor vooruitgang en groei.

  • Campus Mechelen
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€217.80 €180.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Mechelen
  • Campus Antwerpen
  • Campus Leuven
  • Of op jouw locatie
€217.80 €180.00
  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€242.00 €200.00

E-mailmarketing

/2 sessies

  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€217.80 €180.00