Duur en eerstvolgende startdatum
  • Nog geen startdatum bekend. Klik op "Hou me op de hoogte", wij doen de rest
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Unizo korting

Over de cursus

Klachten zijn er in alle soorten en maten. Ook al kan jij je goed uit de slag trekken in het Frans, wanneer je in contact komt met een klacht is er wel enige nuance nodig om te reageren. Het is namelijk niet evident om van een boze Franse klant een tevreden klant te maken.

Quel est le problème?

Deze zeer praktische taaltraining geeft je de nodige woordenschat, terminologie en uitdrukkingen om je goed en professioneel te kunnen uitdrukken wanneer er een Franstalige klacht binnenkomt. Komen onder andere aan bod: klachten analyseren, vragen stellen en oplossingen aanreiken. De taaltraining is interactief en gefocust op communicatie.

 

 

 

Programma

  • Naar een klacht luisteren en zich inleven in de problematiek;
  • Een klacht analyseren;
  • Vragen stellen;
  • Voorstellen tot oplossing aanreiken;
  • De afgesproken oplossing samenvatten;
  • Een actieplan afspreken;
  • Een klant bedanken voor het melden van de klacht.

Voor wie?

Doelgroep

Deze opleiding is zeer interessant voor medewerkers of zelfstandigen die in hun professioneel leven regelmatig in het Frans klachten moeten behandelen. Het beoogde startniveau van de opleiding is B1/B2 (cf. het Europees Referentiekader).

  • Campus Leuven
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€578.38 €478.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€484.00 €400.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€453.75 €375.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€332.75 €275.00