Duur en eerstvolgende startdatum
  • Nog geen startdatum bekend. Klik op "Hou me op de hoogte", wij doen de rest
Locatie
  • Nog niet beschikbaar
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

  • Unizo korting

Over de cursus

Weet je wat de klant echt denkt?

Klant is koning, en die willen we maximaal tevreden houden. Met de juiste communicatietechnieken leren we de behoeftes van de klant in kaart te brengen en hier zo goed mogelijk op in te spelen. In de cursus oefenen we onze communicatiestijl in rollenspelen. Er zijn geen 'vervelende' klanten, elke feedback van de klant is waardevol. Je leert dus ook hoe om te gaan met vervelende situaties.

  • Je krijgt inzichten over hoe klantgericht te werken.
  • Je leert communicatietechnieken toepassen die je efficiëntie en professionaliteit versterken.
  • Je detecteert het verschil tussen een vraag en een behoefte van een klant.
  • Je krijgt inzicht in je communicatie: de sterktes en aandachtspunten.
  • Je krijgt persoonlijke feedback.
  • Je leert omgaan met lastige en stresserende situaties.

Programma

In deze interactieve cursus:

  • leer je klantgerichtheid kennen via sleutelbegrippen en concepten;
  • leer je al doende in de rollenspelen;
  • bekijk en bespreek je in groep de gefilmde praktijkoefeningen;
  • oefen je technieken in voor uiteenlopende situaties;
  • werk je in groep aan verbeterpunten.

Voor wie?

Doelgroep

Deze cursus is uitermate interessant voor onthaalmedewerkers, commerciële medewerkers, maar eigenlijk voor alle KMO-medewerkers en zelfstandigen.

  • Campus Antwerpen
€254.10 €210.00
  • Campus Antwerpen
€223.85 €185.00

Telefoonetiquette

/2 sessies

  • Campus Antwerpen
€181.50 €150.00
€145.20 €120.00