Duur en data
Locatie
  • Campus Antwerpen
Kenmerken opleiding
  • Attest van lesvolging
Bespaar op je opleiding
  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

Broodjeslunch en drankenpauze voorzien
Drankpauze en broodjeslunch

Uitblinken in klantgerichtheid: waarom zou je deze opleiding volgen?

Klantgerichtheid was nog nooit zo belangrijk. De tijd dat je als bedrijf volledig zelf de touwtjes in handen had, is definitief voorbij. Klanten en partners worden steeds veeleisender en verwachten onmiddellijk op hun wenken bediend te worden.

Als je als bedrijf niet snel genoeg reageert, is de kans groot dat je klant naar de concurrentie stapt. Vandaag bepaalt de klant hoe het allemaal gebeurt. Net daarom is klantgerichtheid zo belangrijk.

In de masterclass voor office professionals: uitblinken in klantgerichtheid gaan we op zoek naar de basisvaardigheden en de juiste attitude voor klantgerichtheid. Je komt te weten wat klanten verwachten en hoe je een klant kan overtuigen. Je ontdekt het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en hoe je klachten op een positieve manier behandelt. En je leert alles over klantvriendelijke communicatie.

Over de opleiding masterclass voor office professionals: uitblinken in klantgerichtheid

In de opleiding: uitblinken in klantgerichtheid leer je alles over klantgericht handelen en klantgericht communiceren. Je krijgt inzicht in de verschillende types van klanten en hoe je hiermee omgaat. Je ontdekt verschillende communicatietechnieken en verdiept je in het proces van een goed gesprek. Verder oefen je om een klant te overtuigen en om klachten als een opportuniteit te zien. Omgaan met moeilijke klanten wordt je op een praktische manier aangeleerd.

Programma

Inleiding klantgericht communiceren

  • Wat is klantgerichtheid communiceren?
  • Wat is het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid?
  • Wat verwachten klanten?
  • Het proces van een goed gesprek;
  • Uitblinken: hoe een klant overtuigen?

Hoe omgaan met klanten? 

  • Inleiding tot communicatie;
  • Enkele communicatietechnieken;
  • Referentiekaders

Wat als het toch misgaat: omgaan met klachten: -

  • Waarom klachten een opportuniteit kunnen zijn?
  • Omgaan met moeilijke of agressieve klanten;

Waarom reageert elke klant anders? 

  • Inleiding tot typologieën;
  • Wat zijn de verschillende typologieën?
  • Wat te doen met elk typologie en wat niet?
  • Hoe gebruik je dit in de praktijk?

Voor wie?

Doelgroep

Deze opleiding is zeer interessant voor administratieve medewerkers, management assistants en onthaalmedewerkers

Locatie & lesdata

Datum Uur
ma 09/12/2019 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 302.50
  • 2 sessies
  • Drankpauze en broodjeslunch
Datum Uur
ma 16/03/2020 09:00 - 12:00 13:00 - 16:00

Deze gegevens zijn informatief en kunnen wijzigen. Neem contact met jouw campus bij vragen.

  • € 302.50
  • 2 sessies
  • Drankpauze en broodjeslunch

Deze opleiding op maat van jouw bedrijf? Of op jouw locatie?

We bezorgen je graag een offerteWe bezorgen je graag een offerte

Prijs

Excl Incl
Kostprijs voor deze opleiding €250.00 €302.50

Bespaar op je opleiding

  • kmo-portefeuille
  • opleidingscheques

We hebben alle kortingen en voordelen gebundeld op één handige pagina. Ga naar overzicht.

kmo-portefeuille

Erkend dienstverlener
MO* KO**
€175.00 €150.00

* Middelgrote onderneming

** Kleine onderneming

Meer info vind je op onze pagina van de kmo-portefeuille.

  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€157.30 €130.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00
  • Campus Antwerpen
  • Of op jouw locatie
€302.50 €250.00